Inte längre mellan två jobb



Jag är numera timanställd och inte längre arbetssökande. Alla ni arbetsgivare där ute som behöver mig, I am no longer available. Lite för få timmar för att jag skall klara mig om jag om jag skall vara ärlig, 8h i veckan är på gränsen men det går om jag får in ngn föreläsning och lever snålt. Att leva snålt behöver faktiskt inte betyda att man lever tråkigt. Det kan lika gärna innebära att man får leva j-igt tråkigt. Men vaddå, jag har allt jag behöver: Vänskap, kärlek, fotboll och familj. Behöver inga kläder, dyr mat, fika, frukt, el, värme, com hem, osv. Jag behöver inte resa, jag gör resor inombords och jag har dem i minnet. Mmm, just det, sån är jag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0