inte mkt kvar av hjärnan

Tecknad bild av en hjärna.

den största delen av min hjärna jobbar med olika tankar om fotboll. Uppskattningsvis sysselsätter fobollstankarna 95 % av min hjärna just nu. Man måste ha balans i livet, det har jag inte alls. tror Det handlar mkt om att det är uppstart på en ny säsong, det brukar lugna ned sig med tiden. Såfort jag börjar tänka på ngt annat så är det som att det skjuts in små fotbollssignaler, på riktigt, det är helt sjukt. För mig är fotbollstankezonen en trygg zon men det innebär inte att den automatiskt är hälsosam. Jag faller in i fotbollsvärlden och har varken kraft eller motivation till att bry mig om allt det där som inte ingår in the world of soccer. Det är jättebra så länge allt är såhär kul men sen när jag stöter på motgång så inser jag att jag måste ha balans och då ropar jag desperat på världen runtomkring,:- Hallå!! Hjäääälp! de ska ju vara min tröst. Hur intresserade är de av att trösta en fd isolerad varelse som inte har brytt sig ett dyft om dem för att hon har varit på semester i fotbollzonen? antagligen inte intresserade alls. Ego? Jag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0