matlåda?

image14

Finns det ngn gräns för hur mkt man måste jobba för att ta med sig matlåda? Idag ska jag jobba mellan 13 och 16 och jag blev så himla sugen på att ta med mig en matlåda och äta som lunch liksom. Kanske på personalrummet. Det enda som hindrar mig är att jag inte har ngn låda eller mat hemma. Sen så släpper de antagligen inte in mig på personalrummet eftersom jag är timvikarie= ingen känner igen mig + att jag är väldigt ungdomlig av mig och därför lätt kan tas för att vara elev.

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag har glömt matlåda idag, katastrof det med =(!

2008-01-30 @ 11:05:04
URL: http://fitnezz.blogg.se
Postat av: jennie

Men hallå, klart du ska ha mat med dig, en kvinna måste väl få äta för fanken alltså!! :-) Jag jobbade i och för sig som vikarie förut och då vågade jag inte gå in i lunchrummet utan satt ensam i korridoren och försökte se snäll ut så att de andra ville bli kompis med mig och inse att jag faktiskt jobbade där. Men om man är lite tuffare än mig så tycker jag att man ska stega in i matsalen och ta en plats!

2008-01-30 @ 11:39:16
URL: http://hockeyjennie.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0