Personliga mål

                                                             Mariaberget

Snart ska vi ha personliga samtal i fotbollen med tränare och en terapeut och då kommer vi säkert att prata om våra drömmar och mål. Kära terapeut och tränare: Mitt mål för 2008 är att festa en hel natt och dricka drinkar och dansa hela fram till gryningen. Hela. hela natten och sen när jag går hem så har det blivit ljust ute och det ser ut som om det kommer att bli en helt fantastisk sommardag. Jag är allvarlig, det är en dröm som har legat inom mig i ett par år, ungefär lika många år som det har gått sedan jag senast gjorde en sån grej, tror det var 2001. Lenas inlägg inspirerade mig att ta tag i den här drömmen igen, tack Lena!

Kommentarer
Postat av: sofia

Oh kan jag fa va med nar detta hander?!

2008-01-20 @ 02:50:17
Postat av: Lisa

hahaha...åh det veeet du!

2008-01-20 @ 21:02:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0