playboy mansion



jag tycker girls of the playboy mansion är roliga att titta på, de är så knasiga. De skrattar som janice i vänner, de älskar med en gammal gubbe och den sportiga tjejen är helt galet osportig. Det stör mig iofs lite, hon kallar sig för sportig pojkflicka, det är inte ngt som man bara kan kalla sig hipp som happ, det är en titel man bör förtjäna. För att få godkänt bör man 1) gå lite vaggande gång 2) Ha stora lår 3) äta varje mål mat som om det vore livets sista 4) Gå runt i underställ ca. 40% av sin vakna tid och 5) prata om lagkompisar eller motspelare med lagkompisar eller motspelar i 9 av 10 samtal.


Kommentarer
Postat av: jennie

Jag uppfyller dessa kriterier mycket klart (plus att jag är dålig på att sminka mig och en jävel på att inte hålla koll på kjolar och klänningars längd över rumpan) och kallar mig alltså sportig pojkflicka med all rätta!

2008-01-17 @ 08:16:41
URL: http://hockeyjennie.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0