Uggla- Morronuggla

                                                                Uggla

Igår vaknade jag 04.15 och idag 05.15, pigg som en mört! Inte så konstigt eftersom jag somnade 19.30 på kvällen men nu till det som är märkligt: Jag känner mig sååå nöjd. Skitnöjd för att jag vaknar så tidigt och "fångar dagen", typ som att jag har lyckats med något som är svårt. Jag har lyckats med Jetleg, jag är bäst! Nu tänker jag att jag ska fortsätta leva såhär och jag tror på fullt allvar, även om jag låtsas ironisera över det , att jag kommer att lyckas hålla de här tiderna. Ascoolt, man gör ju ändå inte så mkt på kvällarna mellan 21 och 23....
I am the morronuggla af Göteborg..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0