ursäkta...ursäkta...


021_publik

Under Alla uppträdanden , konserter, matcher och evenemang som jag har varit på under mitt liv som barn har vår  familj alltid gått först. I bästa fall springer vi iväg i exakt samma sekund som sista tonen spelas. i värsta fall trycker vi oss förbi irriterat folk på läktaren när det är 10-15 minuter kvar , detta gör vi för att undvika morsans biggest fear: ATT stå i KÖ. Vår familj har sluppit sååå många köer, från parkeringshus, från fotbollsarenor, vi har sluppit toaköer och "hämta ut jackan köer". Tyvärr har det priset varit högt. Vi har betalat med fantastiska extranummer, suddenstraffar och historiska vändningar och tanken på dessa får mig att i vuxen ålder kämpa för att sitta kvar. Jag ska bli en sån som sitter kvar och ropar " En gång till, en gång till..." där har ni mitt tre veckor efter nyårslöfte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0