yoging

user posted image

Idag gjorde vi yoging efter morgon träning. På små mattor stod vi och gick ner i 90 grader på 20 sekunder. 20 sekunder är en sån lång tid, man märker det tydligt när man yogar men det kändes coolt . Sen gjorde vi en övning där man skulle ligga på rygg och lägga benen bakåt och så skulle vi ligga så i 2minuter. 2 minuter tar lång tid, man hinner fundera över massa grejer, Djupa grejer. Jag funderade över hur enorm min rumpa måste se ut uppifrån när jag ligger i den ställningen. Tyvärr blev jag avbruten i tanken av vår tränare Torbjörn som gick förbi och sa "vem är det som ligger här?" och jag fick bekräftat för mig att min rumpa skymde ansikte, min tröjas nummer , byxornas nummer all in one. Kurragömma liksom fast utan lösa saker att gömma sig bakom. Kurragömma utan gömställen och jag vann.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0