den 12e juli

'

 Ni vet hur man alltid säger att de spontana festerna är de roligaste. De gånger då man egentligen inte har planerat ngnting utan bara bestämmer sig för att ha ett barty är de som blir minnesvärda. Vad som är en spontan fest är en tolkningsfråga. På nyårsafton satte jag mitt nyårslöfte: Jag ska festa i sommar och vara ute tills det blir ljust och sen den dagen har jag laddad inför att försöka fixa den uppgiften. För ett par månader sedan satte vi datumet, 12e juli 2008.

Jag ser De fem musketörerna, snygga kläder, Drinkar, God mat, Glädje, snygga män som serverar i bar överkropp hemma hus U ( ja, per, du är en av dem) underbara små  diskussioner och samtal, nostalgi. Jag ser den varmaste sommarnatten i mannaminne och den bästa musiken som ngnsin har spelats. Jag ser helt enkelt den mest lyckade utekvällen ever.

 Många skulle säga att det är på gränsen till FÖR planerat för att bli spontant och lyckat...eh--shit, jag kanske har shåsat upp det här lite to much. Men jag har inga somhelst förväntningar. Nästan inga alls. Knappt en endaste liten enda. Wohoooooooo!! Love you all!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0