En lunch på stan och lite kaffe tack!



 Hej Kungen! Jag skulle vilja att en lunch på stan kostade lika mkt som ett paket blodpudding och att kaffe alltid ingår och inte kostar "20 kronor om du har ätit här annars 28kronor". Lunch på stan är  mkt roligare än lunch hemma ensam, håller du inte med om det?. Hoppas att du kan styra upp lite lagar och sånt så att det här förslaget går igenom. Och om du ändå håller på och bestämmer saker så kan du väl slänga in städhjälp till alla också. Tack på förhand, många hälsningar Lisa, 25. PS. eh..jag vill inte tjata om för mkt grejer men om du verkligen inte har ngt annat att göra så kan du väl sätta upp en regel som säger att alla damfotbollsspelare i damallsvenskan blir proffs och får spela i landslaget. DS


Kommentarer
Postat av: jullan

haha eken, din humor sitter fortfarande i ser jag! jullan här, från förra året=) såg er match i söndags, lite trist där! såg stundtals bra ut, men tror att det är nästa säsong som tillhör göteborg! se till att ge umeå en match nu!! kram

2008-07-02 @ 21:41:39
Postat av: eken

Tja julia, kul att höra från dig! Jag loggades ur häromdagen när vi skulle surra facebook. Ja, det var ju en riktig pissmatch, din stackare. Hur mår du och vad pysslar du med? Lirar du fotboll?innebandy?

2008-07-03 @ 16:19:47
Postat av: julia

Ja, jag har sett er spela bättre! jotack jag mår bara fint! Just nu har vi ju sommarlov, så nu tränar jag, är med kompisar och jobbar litegrann. Ska iväg på lite resor nu snart. Nej, ingen fotboll faktiskt. Satsat på innebandyn nu, så har bytt lag där och lirar i pixbo nu istället. Hur är allt själv? Kul att du fått så mycket speltid, det är du verkligen värd!!

2008-07-05 @ 12:31:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0