ett par sköna lirare




jag är ingen tennisentusiast, inte på ngt set. haha...kunde inte låta bli...iallafall fastnade jag framför tennisfinalen igår, ngn stor cup men det är svårt att hålla isär eftersom de inte sådär logiskt som i fotbollen med Europamästerskap och världsmästerskap. I tennis heter det massa olika, wimbledon, grand slam, franska öppna och så..hursomhelst: Fy fasen va häftigt, vilken match! Jag hejade och hejade på federer men det sket sig ju såklart, alltid den man hejar på som torskar. De lirade i nästan fem timmar och vi snackar tennis, inte ngn glidarsport som fotboll eller hockey. 5 timmar maxad koncentration och styrka. Jag är såld, vilka idrottsmän! Hylla, hylla, hyyyllaaaaa!!

Kommentarer
Postat av: Truls

Ja jag håller med....trots min tröttaste söndag på länge var denna tennismatch min räddning...( å du så klart som hälsade på mig ;) men herre gud vad duktiga dom var... har lirat lite tennis med alex o det är ju hur svårt som helst, men sååå roligt!! kanske kan spela ngn dag, jag kan va Nadal o du Federer haha!!! jag skulle kunna tänka mig båda dom två vilken dag i veckan...mumma!!!! det enda tråkiga var att jag efter att suttit klistrad i 4 1/2 timme ungefär så var jag tvungen att åka o hämta min älskling vid tåget... "jaha du är glad att se mig märker jag??!!" klart jag är glad, har längtat så...(helvete...kunde han inte ha tagit bussen el varför inte en svarttaxi... nej föresten dom är ju våldtäcksmän..) ja ja bitter var jag men fick se de underbara bilderna på sporten som tur var ;) för en gångs skull vann den som jag hejade på, även om Federer kämpade på som den världsetta han är! Som vi ska göra i morgon när vi ska vinna över Umeå!!!! Ladda nu!!!! Moi

2008-07-08 @ 15:55:26
Postat av: Lisa

Tennis e ju skitsv¨rt. Vet inte om jag skulle palla mentalt att lira tennis och eventuellt torska mot dig.haha..visste inte att A hade tajmat hemresan så bra.hihi..Jag håller alla tummar för att du sitter på ett flyg på väg till värmen nu, you have earned it!

2008-07-10 @ 15:04:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0