mittemellan



sitter på landet och är all stissig. rastlös. Jag är i mittemellanlandet, jag är medveten om det. Kommer troligtvis att vara här under de närmsta dygnen, i värsta fall blir jag fast tills ledigheten är slut. Jag vacklar emellan, ena stunden upptagen av att dricka cola zero och läsa tidning, nästa sekund tankarna på träning, lagkompisar, tränare och kost. Å ena sidan vill jag släppa det en liten stund, ett par dagar, å andra sidan är jag liksom fylld av den, den är så trygg , varm och alldeles , alldeles underbar. Jag är Mittemellan fotbollsvärlden och den andra världen , den där vanliga världen utan fotboll. Det är nu jag ska träna på  balansen.

Kommentarer
Postat av: Mickis

Jag vet känslan när man inte riktigt vet vad man ska göra. Vi har träningsledigt nu och ska träna själva. Ska ha en vecka helledigt från träning oxå, men jag har så svårt för det. Tränar nästan för mycket tror jag...Kan man göra det?

2008-07-10 @ 17:46:12
URL: http://mickis.bloggspot.se
Postat av: Mickis

En liten fråga: Är du på landet nästa helg? Vi åker till Gotland idag, men sen ska jag va hemma o va hundvakt. Så ifall jag och Rocky kan komma ut och hälsa på nån dag kanske?

2008-07-10 @ 17:59:31
Postat av: lisa

Nästa helg är jag tyvärr i göteborg. Åker tillbaka redan nu på måndag sen ska jag och per på sjöbomarknad och sälja prylar. Hoppas ni har det kanon på Gotland!

2008-07-11 @ 17:12:04
Postat av: Freddeland

rolig bild :)

2008-07-12 @ 12:37:45
URL: http://freddeland.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0