sex i stan




Jag är fantastiskt långt ifrån en sex in the city tjej. Mina prylar ligger inte i fin handväska utan i en gympapåse (egentligen skobag från mina underbara ronaldinhoskor) , mina prylar i handväskanpåsen är vattenflaska, ipod, plånbok, inget mer. Iget smink fast en gång hade jag idominsalva för läpparna höll på att torka ut. Idag såg jag iaf filmen och jag tyckte den var skitbra. De är ju så lustigt. Jag tror att jag gillade den för att jag fick sitta och vara tjejig och bli en del av den  där långtbortavärlden. Alltså den är ju långtborta för de flesta men för mig snackar vi oceaner. Jag satt och sa  "åhh..." och suckade såna där tjejiga suckar utan att ens försöka göra mig till , det kom helt naturligt. Det var en skithärlig upplevelse och himla bra film.


Kommentarer
Postat av: jennie

Även om jag struttar omkring med mina hockeykläder i en handväska så tänker jag ganska ofta att jag är som värsta brölkvinnan som inte passar in i kvinnomallen. Men så upplever jag också ibland såna där ögonblick när jag inser att jag faktiskt också är en kvinna. Det känns lite betryggande när det händer.



Jag har förresten nästan alltid ett läppglans i min handväska. Jag spenderar skitmycket pengar på att köpa dyrdyra geggor på tub från Chanel och så, men jag har insett att det enbart är för syns skull. Jag hatar att använda läppglans. Mitt hår fastnar i det och så ser jag ut som ett miffo som traskar omkring med hår i käften. Heja Idominsalvan.

2008-07-05 @ 11:24:00
URL: http://hockeyjennie.webblogg.se/
Postat av: Lisa

men preeecis!!betryggande är ordet, jag är kvinna och inte bara ngt neutrum som hamnade i en kvinnokropp. haha...måste vara allt det här mansidrottandet som har gjort såhär med våra hjärnor, det här kan inte vara normala tankar jennie. skönt att det finns en till som tänker dem iaf:-)



Ha en underbar kvinnlig dag!!!

2008-07-05 @ 13:47:50
Postat av: Mickis

Jag håller helt med! Jag är ju inte heller nån sån där tjej, tjej och har aldrig varit. Men jag har lite mascara och så i väskan ifall jag måste snygga till mig! Jag är ju singel nu! Eller nästan i alla fall...

2008-07-05 @ 20:03:33
URL: http://mickis.bloggspot.se
Postat av: Lisa

mickis: Nästan singel??kan du utveckla det?

2008-07-05 @ 21:09:48
Postat av: Mickis

Har börjat dejta en kille...Känns rätt bra so far...

2008-07-05 @ 22:19:23
Postat av: Lisa

Härlit! kör på!

2008-07-05 @ 22:35:34
Postat av: Mickis

Jag kan berätta mer sen. Vill inte skriva här ifall fel personer ser det...

2008-07-05 @ 22:43:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0