sura vingummi



Jag har ätit a bunch of sura vingummin ikväll. one to many skulle man också kunna säga. Förutom att jag känner mig lite äcklig och less på vingummi har jag en oroskänsla. Oron grundar sig i att per berättade för mig om en kille som gick i hans klass i nian. De åkte på skolresa till Danmark, killen köpte ett big pack vingummi och tryckte i sig gigantiska mängder och när de sen kom fram till Köpenhamn fick han åka in på sjukhuset och magpumpas. Jag försöker trösta mig med att det kanske inte behövs om man har ätit sura vingummin, de har ju nästan en annan konsistens.

Kommentarer
Postat av: Truls

Det är lugnt gumman du har ju en mage av stål... inte kommer 1/2 kilo vingummin bita på dig...hihi!! föresten har jag på ryktes vägar hört att det inom kort kommer att öppnas upp en SVIN schysst blogg.. har inte mer info nu men jag uppdaterar så vi kan "pass it forward".... är så spänd, har nämligen hört att den kommer vara ngt i hästväg...(varför säger man så...något i hästväg? så jävla stora är väl inte hästar el??) ja ja själv sitter jag tydligen helt oumbälig på mitt jobb... åh nej jag är inte bitter då jag var ute igår, drack "pappadricka", dansade, åt svettig burgare samt åkte svarttaxi till mitt getto ända fram 4 och var tvungen att ställa klockan på 07:45...fan...vad är skönhetssömn??!! men två positiva saker är i allafall att jag kan sitta o läsa din fantastiska blogg o få betalt för det o att jag slapp att bli våldtagen av taxichaffisen...för det hade jag blivit om jag åkt ensam..."kan du inte sätta dig här fram... det kan bli kul om ni börjar ta på varandra...jag kör egentligen inte taxi.." nähä varför kör du oss hem då???? panik... är stolt över hur snabbt min hjärna tänkte ut en plan över hur chaffisen skulle dödas... men lite rädda var vi faktiskt...så no more black fucking taxi for me... inte utan min älgstudsare i allafall... nej herre gud nu ska jag sluta skriva..ngn måste ha väldigt kul på jobbet ;) ha en bra dag moi!

2008-07-06 @ 12:12:09
Postat av: Lisa

hahahaha....världens längsta inlägg.Min dröm är att bli så viktig på ett jobb att resten av personalen tackar nej till att ta mina pass bara för att jag är så jädra bra och de inte vågar tänka tanken på vad som skulle kunna hända om jag inte dök upp. Grattis, tänk på det nu när du sitter där BB Bakisbitter , du lever min dröm. Håll mig uppdaterad om den där bloggen , låter himla intressant.



Den stora frågan, Var gårdagen lyckad? Hade ni galet kul?i så fall är det värt det. Håll ut nu, bara några timmar kvar!!!

2008-07-06 @ 14:18:50
Postat av: Truls

Gårdagen var mkt bra på förfesten hos Sandynurse, många urballade diskussioner (tex vad "fletching" är) o mkt skratt, däremot var det inte lika kul ute... det var faktiskt länge sedan jag hade så där riktigt kul ute... roligaste hittills var nog diskot i Turkiet ;) hahaha!! Sjuk men mkt rolig kväll.... hela den veckan var grym...längtar tillbaka.. hoppas på en repris nästa år! måste gå ett varv..somnar snart ...ZzzzZZZZzzzz

2008-07-06 @ 15:17:57
Postat av: Truls

p.s. jag är inte viktig som det låter... men har samma önskan som du... ngn gång när jag blir stor...

föresten lisa har redan ett jobb där du är väldigt viktig... hos Kopparberg/Göteborgs A-lag ;) glöm inte det!!!!

Ciao

2008-07-06 @ 15:22:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0