svagast i hela världen



Imorse när jag vaknade kände jag mig svagast i hela världen. Inte tränat ngnting (läs inte förflyttat mig längre än 10 meter i timmen max) sen i onsdagskväll, blivit full och käkat allt skit man kan tänka sig + sömnbrist. Under dagens första timmar hade jag panik, Hjäääälp, musklerna har förtvinat och jag börjar flåsa när jag går upp för trappan. F-n också, hela höstsäsongen förstörd, var det värt det? bra jobbat, bra! men sen sov jag en timme och tankarna började klarna. Gick till sjukgymnasten, tränade 2 timmar styrka och han som e en sån grym sjukgymnast berömde mig för helgens bravader. Nu känner jag mig nästan vältränad igen och optimistisk eftersom det trots allt är 45 dagar till nästa seriematch. Tack sickgymnast, mkt tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0