tar tillbax, ville bara vara mystisk



jag ljög lite i förra inlägget, det har inte hänt så mkt. Jag försökte bara vara lite mystisk. Mystiskt är coolt och sexigt, alla gillar mystiska personer. Jag har verklien svårt för att vara mystisk, jag är bättre på att skrika allt rakt ut. typ såhär: Jag har haft förstoppning under de 5 senaste dagarna. Det är sant, helt sjukt jobbig känsla, speciellt när man är på marknad. Jag käkade plommon och druvor, fick magmassage av per, gick promenader, drack kaffe och drack vatten men INGET hjälpte. Nu har jag fått hjälp av apoteket men hajar ni hur lång tid 5 dagar är? det är sjuuukt lång tid. All energi liksom stannar i kroppen. + att jag hade ont i halsen och feber= kunde inte springa loss magen. sjukt äcklig är jag... och mystisk. 

Kommentarer
Postat av: jennie

Nice try mysterious woman. Men nog saknade vi dig allt, oavsett om det hänt jättemycket eller ingenting. Det hade ju uppenbarligen inte hänt någonting på vissa fronter i alla fall. Jag önskar fig fortsatt lycka till med poopandet i alla fall, förstoppelse är verkligen inget att önska folk.

2008-07-21 @ 21:29:49
URL: http://hockeyjennie.webblogg.se/
Postat av: loa

Shit happens (not) always...

2008-07-22 @ 08:58:58
URL: http://solnasnack.blogspot.com
Postat av: Mickis

Usch, inge kul! Tyvärr vet jag hur det känns...Var ute med skolan förut och paddlade i fem dagar och samma sak hände mig då, fick paniiiik...Imorgon drar jag till Kroatien, med nya loven...

2008-07-22 @ 13:16:34
Postat av: Lisa

Tack för de fina orden, all of you:-) haha...

2008-07-24 @ 10:13:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0