fotbollsskola



Det är så roligt att åka ut på fotbollsskolor och skriva autografer. Idag var vi på en med 4- 10 åringar. 04or mao, det är ju helt sjukt. nollfyror.  HEJ JAG HETER LISA, JAG SPELAR FOTBOLL. HEJ DÅ! så får man prata för att de ska förstå. Sen är det den lite äldre gruppen, 8-10åringar: "VA? Skulle inte Lotta Schelin komma? Vart är Lotta Schelin?". Nej, lotta kunde inte komma idag tyvärr. Varför dååå? För att hon skulle knarka och supa och så , tror det var därför. För att hon hade massa träning som hon var tvungen att göra. Men jag och Jane är ju här, det är väl kul?

Kommentarer
Postat av: jennie

Hahaha, det där är det värsta, när man kommer för att vara idol och så dissar de en och vill hellre ha den där stjärnan som man själv vill mörda litegranna. Men jag är säker på att Lotta knarkade både för sig själv och dig under tiden... :-)

2008-06-17 @ 19:42:20
URL: http://hockeyjennie.webblogg.se/
Postat av: Lisa

I know! Det är så smärtsamt att inse att man inte är önskad. Men jag tröstar mig med att de är så små så de förstår inte vem som egentligen är bäst.

2008-06-18 @ 10:23:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0