fy f-n!



Det ringer en revisor och låter allmänt sur och jag är totalt efterbliven när det gäller revisorprylar och företagsekonomi. Han ställer frågor och jag svarar "eh...jag vet inte....eh..okeeej..eh....kan jag ringa upp dig om 1 timme, jag måste prata med min partner som har det här företaget med mig, det är han som har hand om ekonomin." Man känner sig som en sopa.

Jag är på en fyraåringsnivå när det handlar om såna här saker. Så jag ringer upp Per som är på EM på camp Sweden och gråter lite och är sur och per blir arg och och allt blir fel. Och sen ringer jag upp revisorn och säger att jag vill prata med thomas (jag hade för mig att han hette så revisorn) och de säger att det inte finns ngn thomas, han slutade för ett år sen och jag säger va? men han ringde ju från det här numret för 10 minuter sen. Och de säger att det finns bara en man som jobbar där just nu och han heter peter och då komer jag på att det kanske var peter han hette trots allt. Och Peter låter sur och jag ger honom numret till Pers kompis som är på camp sweden med per och nu sitter jag och hoppas att allt ska lösa sig och att per ska bli glad och att revisorn ska bli glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0