Huvudvärk



Jag har haft ont i huvet i två dygn nu. Jag är inte en sån som har ont i huvet, jag har ont i magen och ont i kroppen men inte ont i huvet. + att jag har sovit ungefär 12 timmar minimum varje dygn. Jag kan bli lite knäpp av såna här saker, har inlett detektivarbete för att ta reda på orsaken. Jag går igenom alla möjliga alternativ till trött och huvudvärk.  Dålig vätskebalans är en grej som alltid funkar men det ger mig liksom inte full tillfredställelse, det kan ju inte Bara vara det.

Jag blir nästan hypokondrisk på min jakt efter orsaken. Luften i lägenheten kanske, det började ju när jag kom hem till Göteborg i måndags. Adrenalinet på träningen igår, jag har ju inte fått känna på det under helgen direkt, kanske har det satt sig på huvet? Per och hans städfasoner? "ja, jag vet inte hur älskling men jag måste gå igenom alla möjliga alternativ här, kan du bo hos dan och lena ett par dagar så att jag iaf kan utesluta dig."

Kommentarer
Postat av: Loa

Kära Lisa,

Du skulle aldrig lämnat Solna/Stockholm.

-loa

2008-06-25 @ 19:30:00
URL: http://solnasnack.blogspot.com
Postat av: Lisa

haha...den möjligheten hade jag faktiskt inte ens funderat över. Tack Loa!

2008-06-27 @ 09:29:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0