kärlek




Massa grejer har framkallat kärlek i mig de senaste dagarna. Familjen , så härligt att träffa dem...2 dagar är perfekt tid, lagom mkt  för att man skall uppskatta och tycka så mkt om dem och lagom lite för att man inte skall åka hem till Göteborg med en irritationskänsla. Mina kära vänner som jag har pratat med på telefon och träffat har skapat ett litet rus av kärlek, Per på avstånd blir också en speciell avstånds/sakna kärlek, tycker alltid om honom så mkt när han är borta..eh, det där kom ut lite fel men jag tänkte rätt.. 

och det lilla laget , herregud säger jag, drömde inatt att jag tog ut mitt hjärta och gav det till laget som en slags offergåva och alla spelare och ledare gav mig en konstig blick och sa: Okej, tack men var det där så smart?nu kommer du ju dö? och jag som inte hade tänkt på det ångrade mig såklart och sa , Nej, skit oxå, ge tillbaka det!! men då var det för sent och sen när jag var död så gick alla ut och tränade som vanligt. Ja, det är mkt kärlek just nu.


Kommentarer
Postat av: Daniel

Hej Eken, kolla in denna bloggen

http://otyrbo.spaces.live.com/

2008-06-16 @ 13:51:27
Postat av: Lisa

Kul med tyrbo! Vilken daniel är det som har skrivit?

2008-06-18 @ 12:44:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0