lugnet före stormen



Mulet, grått och helt dött på Göteborgs gator idag. Eller jag tror det iaf, har inte orkat gå ut och titta men det känns så i kroppen+ att det låter bättre om jag skall försöka likna det vid ett lugn före en storm. Stormen kommer på onsdag: Partille Cup i handboll med 20 000 kids följt av en vecka Gothia Cup med 50 000 människor. Gothia Cup e´ju skithäftigt men jag stör mig på ungdomar som springer runt i askorta kjolar och super sig fulla och sen har sex på dansgolvet under Gothia Cup discot. Jo, det händer!  Jag veeet, de är bara osäkra men ändå. Det var bättre förr, då åkte man till Gothia för att spela fotboll. och ja,  jag är en 25 år gammal moraltant. och Ja, jag vet att det finns några få som inte har sex på dansgolvet idag också.

Kommentarer
Postat av: jennie

Lisa, kommer du ihåg när vi var på Gothia med Vasalund och vi typ ville mörda våra lagkamrater för att de ville ragga och hångla hellre än att spela fotboll? Vi tyckte att de var helt cepe, man åkte ju faktiskt till Gothia för att spela boll!!

Vi var ashippa moralkärringar redan då...

2008-06-30 @ 10:31:38
URL: http://hockeyjennie.webblogg.se/
Postat av: Lisa

Jag vet!!! Tänkte på det när jag läste inlägget, det var ju för sjutton så redan på vår tid, det var bara vi två som stod ut. Alla skulle ha varsin brasse eller mexikan som man skulle bli tillsammans med och hångla med och vara sådär mystisk med när folk frågade frågor. Jag hade aldrig ngn..Jag hade inte ens fått mens då men alla andra hade ju haft sex så jag höll tyst om det. Vilket trauma.

2008-06-30 @ 13:29:16
Postat av: jennie

Ja, verkligen, kommer du inte ihåg när vi var på Gothia med Barkarby och de fyra tuffa tjejerna kom hem apfulla och vi typ fattade noll för att vi var alldeles för hippa för att hålla på med sånt (för att ens tänka tanken...). Och du, jag hade nog inte heller fått mens när de andra låg med brasilianare, så ensam var du inte i alla fall! :-)

2008-06-30 @ 16:05:28
URL: http://hockeyjennie.webblogg.se/
Postat av: Lisa

haha...fasen va sjukt. Men du som tycker det är intressant med statistik och sånt, undra hur många som hade haft sex egentligen och hur många som hade fått mens. Antagligen inte fler än som är alkoholister idag. jaa, herregud. Jag har iaf fått mens nu, känns bra:-)

2008-06-30 @ 20:57:03
Postat av: jennie

Hahaha, jag kan konstatera att jag också numera har fått mens. Yes, you heard me, I´m a woman nowadays. För övrigt misstänker jag att alla utom vi hade fått det på den tiden. Typ alla utom vi och kanske tre till hade säkert legat också. Minoritetskvinnorna strikes back i vuxenlivet, nu är vi helt mogna (?) och framgångsrika (?) och skrattar de förmogna ungkvinnorna rakt i fejjan. Typ.

2008-07-01 @ 11:17:34
URL: http://hockeyjennie.webblogg.se/
Postat av: Lisa

haha...bra frukt mognar sent. Ett fint ordspråk som jag kom på precis just nu. Skål på dig din gamla frukt!

2008-07-01 @ 20:50:12
Postat av: jennie

Hahahahaha, skål skål gammelbananen!! :-)

2008-07-02 @ 10:40:03
URL: http://hockeyjennie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0