styrketränad och klar





Igår och de senaste två veckorna har mina ben känts som tuggummi. Man kan säga att påkarna är i ngt slags fysiskt bottenläge. Inte kul när man spelar fotboll. Men idag har jag gjort asajobbiga styrkeövningar för benen, enligt vår tränare ska det vara värsta formtopparen. Är jag skeptisk? Ja, kanske ngt men å andra sidan är jag öppen för alla förslag och det kan inte gärna bli tyngre än vad det har varit den senaste tiden. Funkar det här knepet så finns det en stor risk för jag gör en liten figur av modell-lera av honom och sätter i fönstret här hemma, typ som en hyllning. Den får stå mellan kortet på ludde och min samling av fotbollsgubbar, det blir ett fint altare. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0