vilken töööönt



Jag har stora problem med att lyssna på lugna favoriter. So, dont? ja, jag vet men ibland blippar jag förbi det och tvingar mig själv att lyssna, ni vet som när det är ngn som blir sjukt illa skadad i en tvmatch och man kan inte låta bli att titta fast man vet att det är äckligt. Mitt stora problem är de såsiga rösterna och bllaaaa..blaaaaaa....de liksom drar ut på varenda ord. Idag sa den manliga såsrösten: Tittar din man fööör myyycket påå foootboll? Skicka honom en liten kärlekshälsning och visa honom att du finns där även under EM. Visa honom att du bryr dig om honom och att det finns andra saker i livet än fotboll, det finns kärlek. MEN JAAAAAAAA!!!!!!!!! EN SÅN HÄLSNING SKA JAG SKICKA!!!!!  SKA BARA KRÄKAS LITE FÖRST!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0