födelsedagspresent



Ja, vad gör man. Så fort det inrutade mönstret bryts av oväntad ledighet så blir det problem.

Idag har jag gått på stan och försökt hitta en födelsedagspresent till Per som inte kostar pengar men som är värdefull och som kan uppskattas av grabben. det är skitsvårt, jag hittade ingenting inom den relativt smala ramen. Däremot hittade jag en perfekt tvål som gör att man blir svart i ansiktet som jag köpte för 40kr. Jag har f-n inte råd att köpa en skämttvål för 40kr, himla dumt gjort. Iallafall så ska jag ha med tvålen på vårt träningsläger och lägga i ledarnas rum, wohoo!!! Ibland gäller det att prioritera sina köp. Man kanske kan göra något av det som finns härhemma och ge bort till perrskan...tänk, tänk....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0