Jag och ångest och må bra och sånt



Jag har sett gardell många gånger. Eller det känns som om det är många gånger men det är säkert inte mer än 4, i alla fall, till saken, ..Alltid när jag har varit på hans show så har jag börjat gråta. Jag tror att det har hängt ihop med massa saker som jag har haft inom mig och så..iaf, det jag ville säga var att idag när vi kollade på honom så grät jag inte. Jag kände mig bara lugn och harmonisk och mådde bra. Det beror säkert på flera saker, bra dah och sådär men det som var så skönt var att jag hade inga somhelst typ ångestkänslor med glädjekänslorna. Jag kunde tänka på fotboll och kärlek och familj men inget provocerade fram gråt.

Jag tror jag mår bra.
Kanske har mystanten en del i det, kanske är det åldern. Jag vet inte, jag har aldrig varit såhär gammal förrut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0