musikal


Ikväll har vi varit på musikal. Gymnasieskolans musikal "gudmodern". Jag tycker teater och musikal är lite obehagligt för de spelar över så mkt och det känns som om de är elaka och typ vill dra upp en på scen och tvinga en till att delta inför alla, helst göra bort sig också. Nu hade vi tur ikväll för de drog inte upp någon på scen. Däremot minglade de runt bland publiken i pausen så jag var tvungen att gå på toaletten för att inte riskera att de skulle greppa tag i mig.

Sen i slutet av musikalen ställde jag mig upp och skrek: "era dumma teaterapor"!!!


Kommentarer
Postat av: jennie

Hahahaha, jag är exakt likadan, jag blir fan bajsnödig bara någon av skådisarna tittar mot publiken för då är jag helt säker på att de ska komma och slita upp en på scen för att göra bort mig. Även om det är en seriös pjäs. När jag var liten gömde jag mig under stolen. Nu får jag inte plats längre.

2008-03-13 @ 07:47:59
URL: http://hockeyjennie.webblogg.se
Postat av: Lisa

helknäppt egentligen, man e´ju inte skraj när man kollar på idrott live och egentligen är väl risken lika stor att man blir nerplockad av dem.

2008-03-13 @ 22:20:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0