per har berusat sig




Idag när vi vaknade så var Per ungefär fortfarande full. Det tycker jag är skit kul för då kan man köra pickepickdöden på honom och göra störiga ljud och det är två saker som jag är ungefär världsbäst på. Sen efter ett tag så blir det så tråkigt när han halvsomnar om och man går upp och inser att han kommer sova bort hela dagen och att vi inte har ngn frukost hemma så hela min dag kommer också slösas bort om inte JAG klär på min anständiga kläder och går ut och köper frukost.

Nu funderar jag på att plussa på pers ångest genom att klä på mig regnställ och gummistövlar och gå ut och uppleva alla små underverk som regn , blåst och ngt att äta. Men då får jag fasen lägga på en rem nu för klockan är redan halv12.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0