städis



Idag var min uppgift att storhandla och jag lyckades mkt bra om jag får säga det själv. Sen när jag kom hem så körde jag igång som värsta städliraren: frosta av frysen lite grann , hade behövts hela frysen men jag fixade inte att sitta och vänta, damsugning av samtliga rum, ett tappert försök att kalka av badrummet (halvhjärtat om jag ska vara ärlig), rensning av kylkskåpet och sen moppning av en liten del av lilla hallen. Jag hade gjort hela hallen och hela lgh om inte Per kommit hem och stört. Just ja, jag blandade ihop tre stora burkar med egen musli också. och diskade.

Kommentarer
Postat av: Peruzzi

You are my sunshine:-)

2008-03-26 @ 16:16:52
Postat av: Lisa

tack honey,jag vet:-) ska dra igång ett brödbak härhemma också. that just me being nice.

2008-03-27 @ 13:16:28
URL: http://ekensnya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0