2 dagar utan ngt gott



Idag firar jag två dagar utan godis och kakor och sånt skräp. Det känns bra, inga problem under de  första 48 timmarna. Grejen är den att fram till för en vecka sen så åt jag bara gojs på helger sen ballade jag ur totalt förra veckan , det strulade till sig i huvet med helgdagar och dagar före mens behov. Hela veckan blev som en fest och till slut sitter man där med en GB sandwich i handen utan att njuta utan tänker bara: vad kan jag äta efter det här?Skönt att vara back on track. Jag behöver den här disciplinen, jag mår bra av den.


Kommentarer
Postat av: johanna

jag åt chokladbolls glass idag =)

2008-05-06 @ 22:02:54
Postat av: Lisa

chokladbollsglass??? Vad är det?Låter som ngt helt undebart. Ere en strut med chokladboll på toppen?

2008-05-07 @ 09:13:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0