Är du kär i honom eller?



När jag mår bra och trivs med någonting så har jag en tendens att prata sjukt mkt om det. Samma sak när jag mår dåligt iofs men det blir alltid extremt när det är ngt bra. Senaste 4 månaderna har jag pratat lite sparsamt om vår nya tränare. Inte sååå mkt tycker jag själv men å andra sidan kan det vara svårt för mig att avgöra. Iallafall,

i veckan när jag kom hemspringande från träning och som vanligt började en mening med "Torbjörn sa....." och sen avslutade med " ...har du sett Torbjörn på bild, har sitter över hela huvudpelaren på Ullevi, skiiiiiitstor bild, så himla coolt" så fick jag en reaktion av Per som tydde på att jag hade passerat gränsen. Ni vet Gränsen för hur mkt man får prata om en annan människa som han inte känner. Va fan Lisa, är du kär i torbjörn? Är du det? Jag: Va? ...tänk efter, tänk efter, är jag det? Nej det är jag inte, han har ju värsta håriga ryggen, puh..Med säker och trygg röst: Nej , det är jag inte Per för han har värsta håriga ryggen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0