föreläsning för skolkidsen



Idag hade jag föeläsning för min små fotbollselever. Det gick bra. Första kommentaren innan jag hinner börja: "Hur lång tid tar den här skiten?" jag med lugn röst: den här skiten kommer ta fyra timmar. Eleven: vaaa? fy faaaaan! Jag: det var ett skämt, det tar bara 50 minuter. eleven: Men va faan då kommer vi få en skitjobbig håltimme...Jag: ler ett mjukt, kvinnligt leende och tycker synd om den stackars eleven.
kommentar nummer två: "Kan jag gå ut och spela fotboll istället för att lyssna när du babblar?" Jag: Ja, gör det så kan jag sätta IG på dig och se till att hela din framtid förstörs...gör det då ditt lilla otacksamma svenska skolbarn.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0