Hockey VM



Det känns inte skithett direkt, hockey VM. Kanske kan det bli om de gör superskräll och går långt med ett ruggrisigt lag, sådär som i alla hockeyfilmer men fram till dess att det börjar lukta skräll kommer jag att ha en tråkig och småbuttter inställning.

Tackar vet jag fotboll, Öis- Degerfors ikväll, el classico (betydelselöst men ändå) imorrnkväll+ IFK- Kalmar , man hinner båda och det fååår man. Inte live men en live och en på tv. Tokblandad kvalitet men varje match med sin egna lilla charm. Jag kommer att heja på Degerfors, Barca sen avgör känslan den tredje matchen. IFK? nja....Kalmar? nja... Jag hoppas på 3-3. Usch vilket tråkigt inlägg, känner mig som en manlig blogg...skittråkig helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0