Jag tror jag är på väg att bli tjock



Känns som jag håller på att utveckla någon typ av tjockhet. Har ätit varje mål som om det har varit mitt sista den senaste veckan och det kan inte vara bra. Nu har jag tagit i hand igen, med per..Ingenting onyttigt innan söndag nästa vecka. När jag har kommit dit så kanske jag tar en vecka till men jag tror stenhårt på att ta det i mindre etapper. Jag tävlar mot mig själv och det är jag ruggigt bra på så jag tror att jag kommer att fixa det. wish me luck. En veckas diskning står på spel. Om jag klarar det så får jag jag en fika i briggen. Som sagt, jag är en vinnare nuförtiden.

Kommentarer
Postat av: Minus Trettio

Jag lovar du inte ens LITE tjock ;-)

2008-05-05 @ 08:11:12
URL: http://minustrettio.blogg.se
Postat av: sofia

RUND OCH GO!! Jag vet att du vill...join us!

2008-05-05 @ 15:38:05
Postat av: Lisa

haha...jag säger det igen, du är en wannabe palmis and you know it.

2008-05-05 @ 21:34:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0