Nej tack.



Jag älskar hembakt. Jag tror att jag är lite född till äta hembakta grejer, det är som mitt kall här i livet. Idag bjöd den äldsta picknickvännen på hembakta bullar med mandelmassa i. Att hon var den äldsta i sällskapet var jag tvungen att skriva för att ni skall förstå vilken rutin och erfarenhet som ligger bakom det bullreceptet. Det luktade så gott. Såååå gott. Men Nej tack, jag är faktiskt inte sugen,,,,jo, sugen på bullar men inte på att springa 2 mil och samtidigt bli hånad av en sk vän. Vilket dumt och heeelt onödigt vad. Why? Why? whyyyyyyyyyyyyyy?

Kommentarer
Postat av: jennie

Haha, åh fy fan, man måste typ låsa in sig i sin nyttiga lägenhet om man ska klara av livets påfrestningar alltså. Bara för att man vet att man inte får blir man ju dessutom nästan ännu mera frestad. När man får äta vad man vill blir man ju knappt sugen ens ju...

2008-05-24 @ 10:39:03
URL: http://hockeyjennie.webblogg.se
Postat av: palmis

Haha...skrattar hogt...har kannt ungefar samma sak sen vi borjade. Idag var jag hemma hos farmor som gor dom GODASTE kakorna ever + att hon har minst 7 olika sorter. Sen var det paj med glass och vaniljsas hemma hos farbror. Jag tog en banan...SKITVAD...varfor gor vi sanna har grejer??? Sa himla dumt!

2008-05-24 @ 18:26:47
Postat av: Lisa

Jennie: I know. Ja, det är ju så det är, ju mer förbjudet dessto större sug. Bara en vecka kvar nu iallafall...1 vecka.

Palmis: På ngt sätt känns det lite enklare nu när jag vet vilka påfrestningar som du har utsatts för- ...nu känns det nästan som om att det är värt det , om inte annat för att se ditt lidande. Jihoo!

2008-05-25 @ 15:33:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0