på med blåstället...




Idag kan man säga att jag var med per på jobb. Jag åkte med som assistent när han skulle sätta upp affischer om ett sommarläger för ungdomar. Första två ställena orkade jag inte hoppa ut ur bilen för det var så bra låtar på radion, när man jobbar ideellt som jag gjorde idag så är det okej.. Ställe nummer tre följde jag med och höll i häftpistol och tejp. När jag skulle häfta med häftpistolen så gick det inte och jag var tvungen att ta till våld för att öppna upp och se vad som var fel. Det var inte så mkt fel visade det sig men när jag brukade våld så flög alla häftklamrar ner i en brunn och sen kunde vi inte använda häftpistolen någe mer. + dåligt för miljön kan jag tänka mig. Jag spred iallafall massa kärlek , det är inte fy skam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0