Så laddad


Vet inte varför jag valde den här frukostbilden, ser ju inte alls god ut, iaf  inte som frukost..menmen, ni hajar..

Jag var galet laddad inför VM semin mot Kanada igår. Äckliga Kanadicker tänkte jag. Kommer upp på rummet strax efter 22,vill inte missa försnacket.  Kryper ned mellan lakarna och sätter på sexan. Eller? nej, det gjorde jag visst inte. Bläddrar mig svettig mellan tv-kanalerna men det hjälper inte. De har inte kanal 6. Jag ringde Per och försökte få det till att det var hans fel men fick svaret: Man kan inte få allt Lisa! och då kände jag: nää, han har så rätt, va fasen trodde jag?choklad, spa, seger, middagsbuffe, det måste vara ett stopp på allt det goda. Så jag läste några sidor i boken och somnade utan hockey, idag vaknade jag ganska nöjd ändå. Nu ere frulle!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0