snart är det klippt



Mitt hår ligger som en mössa på huvet just nu , eller nu och nu, det har legat så de senaste tre veckorna..Idag ska det äntligen bli klippt. Jag känner dock en viss oro för resultatet. Saken är den att jag tycker inte att jag har råd att färga för 600 kr extra och det är ju fine, man behöver inte färga varenda gång men nu ska jag klippa det ganska kort igen , meaning att jag kommer ha kvar utväxten+ lite till. Utväxten på mig= ratcolour. Ratcolour toppat med blont kan inte vara årets modefrilla. Eller det kanske det kan förresten, its all about attitude.

Kommentarer
Postat av: Jessi

Hoppas det blir bra :)

2008-05-09 @ 09:19:49
URL: http://jessi91.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0