snyft



9A..jag vet, säkert jätteutjatat men jag dööör av känsloöversvämning. Alla gråter till det programmet men jag har en helt speciell koppling som gör att jag har rätt att gråta extra mkt. Håll i er nu: Jag gick i 9A!!!! Inte i deras klass såklart men min klass hette 9A, jag tror det är därför jag gråter extra mkt. Kan mycket väl vara så. Mycket väl.

Vilka lärare. "Om jag hade varit svensk hade jag sagt Jag gillar er men är jag mig själv och talar från hjärtat  så säger jag Jag älskar er!

Kommentarer
Postat av: jennie

Hej grinfia, jag grinade också jättejättemycket igår och jag gick liksom inte ens i 9A...

2008-05-07 @ 10:51:03
URL: http://hockeyjennie.webblogg.se
Postat av: Lisa

nej, men det kan vara okej att grina ändå tycker jag. Du har säkert ngn egen personlig koppling dsom gör att det blir okej just för dig, du har inte kommit på den än bara.

2008-05-08 @ 13:20:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0