undrar vad det bottnar sig i



Jag har funderat lite på vad mina små "inte äta onyttigt projekt" grundar sig i. Själva tävlandet förstår jag, jag älskar att tävla och att tävla i ngt som kräver självdisciplin är såklart en del av lockelsen. Men vad bottnar det i egentligen? På ett sätt är det inte ens en tävling för jag vet att jag aldrig skulle käka ngt onyttigt om det inte skedde i sömnen eller under dödshot.  "Det handlar om att bevis för mig själv",  Så the big question is, varför måste jag bevisa det för mig själv? Vad är det för ett märkligt behov? Speciellt när jag vet att jag klarar det. Måste vara ngn form av osäkerhet eller nåt, det känns ju sådär. Värsta bloggtjejen, har shopping och mode som intresse och är osäker på sig själv. Thats me in a nutshell.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0