utmattad



Jag är helt utmattad. Packar väskan och traskar iväg för att hämta hyrbil till kvällens bravader. Går en konstig väg och det tar 25 min, jobbigt och jag är trött när jag kommer fram. Ska plocka ut nycklarna på avis (they try harder) och då behöver de förstås se mitt körkort. Inga problem, jag har det alltid i plånboken. Eftersom jag aldrig går ut och visar leg på ställen så används körkortet aldrig. Men nu var jag ju ute i lördags..ja just det, det var jag! Körkortet ligger kvar hemma i ngn liten väska. Men jaaaa, då traskar jag glatt hem igen för att hämta körkortet och sen traskar jag tillbaka. 1 timmes promenad har ingen dött av. Jag är inte lätt att leva med, ibland lider jag med mig själv.

Kommentarer
Postat av: A Sorenson

Det later som den gamla fina hogstadie-Lisa! "Var ar min keps???" "Var ar min planbok?" "Kameran, var ar den?" Skont att se att some things never change!

2008-06-01 @ 16:51:03
Postat av: Lisa

haha..tyvärr är det nog så, jag är mig lik.Snart kommer ni till sverige, va kul!!!

2008-06-05 @ 08:52:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0