what a night



what a night. Barty, Barty at our place med så härliga människor och såååå skön känsla. Utan att dra upp förväntningarna för mkt, det här kommer bli den bästa sommaren i mitt liv. Eller såhär, det här är den bästa sommaren i mitt liv already och då har den inte ens börjat. I know, livsfarligt att skriva så. Förra gången jag gjorde det blev det en total katastrof. Jag och palmis sa i februari "vi har såhär roligt nu fast det är skitväder och astråkig träning, förstå då hur kul vi kommer ha i sommar". Den sommaren blev a small disaster för mih del. Skadad och eländig. Men det är just därför jag skriver såhär nu, för att man aldrig vad som väntar men just nu är det den bästa sommaren ever och då får jag ialla fall njuta av det nu, oavsett vad som händer sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0