cider och kärlek



Rajraj...vilken kväll det var igår. Jag känner mig så tacksam och full av att "ge tillbaka"så om det hade kommit en liten unge nu och sagt trick or treat så hade jag givit det barnet alla mina bästa fotbollsgubbar+ min stora ronaldostaty och Per, kort sagt, ungen hade fått alla mina bästa grejer.

Så många fina individer som var på plats och skapade kärlek..och jag drack cider och var berusad och pingisspelarna i huvet slutade lira. Det var ingen direkt struktur på tillställningen och krubbet var lite cheap potatissallad. Det var bra. Alltså att det var lite beigt uppstyrt för då hajade man verkligen att krubb och struktur inte har ngn betydelse. Fantastiskt va. Fantastiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0