efter tenta moment




Igår när jag hade plitat ner det jag kunde på tentan (får svar tisdag)så åkte jag hem till brorsan och åt taco med honom och syrran. Det var ett härligt litet "after-tenta-moment" får jag säga. Vi hånade mamma för "prata först tänk sen" och vi hånade pappa för en massa saker och det var härligt att få sitta och håna utan att få mothugg, med jämnlika där man istället för att (som i vanliga fall) försvara den hånade parten går i ytterligare attack. Hysteriska skratt och sen på slutet en gnutta allvar när vi konstaterade att det kunde ha varit värre.


Kommentarer
Postat av: jennie

Åhhh, det är så roligt att snacka skit på ett hjärtligt sätt för att ens föräldrar är helt miffade- tänk vilken tur att man har syskon, annars hade man ju aldrig kunnat vara sådär ironisk (det är ju inte alls samma sak att prata med ens kille för han var ju inte med för hundra år sen)!! :-)

2008-11-28 @ 11:36:30
URL: http://hockeyjennie.webblogg.se/
Postat av: Lisa

haha..ja, det är härligt! nej, precis så är det. Man vill liksom förklara men de kommer aldrig haja min barndomskänsla och när man berättar saker som hände så förstår han inte riktigt det roliga :-)

2008-11-30 @ 22:33:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0