en kärleksfull stund




Idag var jag och per och en samling underbara människor och tränade på Valhalla. Fotboll i regnet, 5 vs 5 och sen lite gym. Det var sjukt mysigt fram tills dess att vi gick in i gymmet och jag och per inte hade ätit meaning ingen var på topp (speciellt inte per som torskade fotbollsmatchen) Iaf skulle vi göra magträning med medicinboll och medans jag kastade till per så sa jag till soffans kille: "Du ser att jag kastade hårdare tillbaks än vad per gör va? och lite snabbare? men var och en jobbar efter sina förutsättningar".  Då kastade Per den tunga medicinbollen jättehårt tillbaks och jag blev lack såklart och kastade svinhårt i magen på honom när han låg ner och då blev han också arg på riktigt Per: "Jag tänker inte göra den sista övningen, den får du göra själv!" Sen slängde han igen dörren och gick och duschade. Men fram tills dess så var det sjukt mysigt. Någon form av kärlek. Gruppkärlek. Ah., jag vetefasen vad man kallar det. Mysigt var det iallafall.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad sa vi när jag var liten (jo, det har jag varit!): All kärlek börjar med kast.

Varför kärleken börjar med kast har jag dock ingen som helst aning om.

2008-11-13 @ 08:33:12
URL: http://solnasnack.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0