genialisk



jag tänker ganska mkt tankar, inte alltid skitsmarta men nu i veckan har jag  kommit på jordens pryl. Eller pryl, det är egentligen mer en upplevelse. Fotboll och musik. Jag tränat lite egna fotbollspass och några av dem har varit utan vänner, bara jag och bollen och en hel stor plan och en skitbra träpanel mot läktaren som man kan passa till och som alltid passar tillbaka. Det var morgon och solen sken och luften var klar och då testade jag att köra med ipoden. Men hej religös upplevelse! Paul Simon, Ted Gärdestad och Lemarc spelade och jag sparkade i takt och gjorde finter. "Det var en sån häftig upplevelse va´",  som göteborgarna hade sagt. Idag testade jag samma i regn och med tracy chapman, även det rekomenderas. Ja, jag är genialisk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0