ödesdagen



imorrn är det en sån ödesdag eller vad det heter. En dag när min framtid avgörs. Imorrn avgörs det om jag skall bli en liten sopa utan examen eller en värdefull människa med examen. Jag ska skriva en tenta som hängt över massa svåra år och om jag inte lyckas med den så har jag typ ingen möjlighet att plocka ut examen för mina tre års studier. Jag gjorde den en gång när jag pluggade och fick typ 1,5 poäng av 47 möjliga. Typ. Det är svåra grejer, det är inte jag som är osmart. Jag har pluggat till den här tentan i 7 månader nu. Det är svåra grejer, det är inte jag som är osmart. Jag har betalat dyra tusenlappar för att gå en kvällskurs för att försäkra mig om att jag verkligen skall lära mig och första , ändå känns det ruggigt osäkert. Det är svåra grejer, jag är inte osmart eller så..nejnej....det är jag inte.

Bilden till det här inlägget är tagen dagen efter det förra, misslyckade tentaförsöket. Ger er ett hum om hur länge jag hat haft tentan hängande över mig. Externredovisning, wish me luck!

Kommentarer
Postat av: -loa

Jag håller tummarna!

2008-11-27 @ 09:34:43
URL: http://solnasnack.blogspot.com
Postat av: Lisa

tackar ola, tackar!

2008-11-27 @ 15:53:22
Postat av: Lisa

det förra var en ordlök

2008-11-27 @ 15:54:15
Postat av: Lisa

det förra var en ordlök :-)

2008-11-27 @ 15:54:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0