Per och nakna män



Häromdagen när jag kom upp på morgonen så satt/låg per i soffan och tittade på ett program med snygga killar i kalsonger. Men hallå, Vad tittar du på? frågade jag, utan jättmkt dramatik i rösten. Då svarade Per lite för snabbt och lite för bestämt: INGENTING! varför svarade han så snabbt? och varför sa han INGENTING när jag såg att han tittade på nakna män. Frågorna haglade i huvet. Sen kom jag på att om Per blir bög så har iallafall jag alla möjligheter att bli tillsammans med henke larsson eller george clooney och då kändes det bättre igen.


Kommentarer
Postat av: jennie

Det är ju så jävla självklart liksom; vi lirar gaysport och förväntas vara helt flatiga och så är det våra surt förvärvade pojkvänner som blir bögar istället. Livet är hårt. Men å andra sidan: man kunde ju ha det värre än att ha Goerge som backup.

2008-11-05 @ 23:09:17
URL: http://hockeyjennie.webblogg.se/
Postat av: Lisa

haha...du är skitrolig jennie!hahahaha....

2008-11-06 @ 20:06:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0