silly season 2008= the silliest season


vore kul att få in lite unga, hungriga spelare.........


Silly season ska ju vara lite wacko. I år är det packowacko. Jag går på högvarv under silly, vilka är på väg in, vilka är på väg bort? Är jag på väg bort och in? osv. I år är det very indeed silly i vårt lag men jag tycker att jag hanterar saken ganska bra. Okej, jag är inne på hemsidor och uppdaterar på gränsen till sjukligt ofta och jag pratet med per är 90% silly, 2% ringar och 8 %mat (resten kärlek) men jag känner liksom ingen galen oro utan mer synd om dem som ska jobba med allt det här letandet och meckandet med spelare och ekonomi. Nä hörrnini, nu måste jag uppdatera mina sju sidor som kan rapportera eventuella övergångar. Jag kanske borde göra det här till en blogg där folk får lägga in sina kontaktuppgifter som spelare och där klubbar får lägga in önskemål? + att jag uppdaterar med all den senaste infon. Det är fasen en affärsidé. Happy new year! Merry Christmas! och sist men inte minst have a Silly Season!


Kommentarer
Postat av: -loa

Stina Segerström från KIF Örebro är ju klar. Bra nyförvärv!

2008-11-27 @ 11:42:58
URL: http://solnasnack.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0