hundvalpsmassakern



Paret under oss har högljutt sex , dessutom verkar han dryg och ser fasligt ohälsosam ut. Det låter som en liten massaker av hundvalpar när de sätter igång och då överdriver jag inte ens. Imorse vaknade jag av deras hundvalpsmassaker och svensk som jag är så markerade jag sådär lagom. Jag sparkade 4 gånger i golvet. Dunk,dunk,dunk,dunk, hälsade jag till dem och väntade mig att de skulle skämmas och tysta ner sig åtminstone lite. Dunk,dunk,dunk hälsade de tillbaka och sen skrattade de högt åt mig. Vilka svin. Helt ärligt, va f-n är det för respekt?

Kommentarer
Postat av: andén

hoppas dom läser din blogg :)

2008-11-09 @ 21:25:20
Postat av: Grannen under

Är det självporträtt?

2008-11-11 @ 11:59:57
Postat av: Lisa

Anna och grannen: Mycket riktigt! gött att du har hittat hit!

2008-11-11 @ 21:17:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0