ja jädrar



en i mitt lag är nominerad bland de 10 som kommer att bli utvald till världens bästa fotbollsspelare, hur häftigt är inte det? sjuk coolt. Jag ska använda den frasen vid
 masssa olika tillfällen och utnyttja det till max. Som när man var liten och
kompisarnas föräldrar jobbade på marabou eller som vaktmästare och
 ansvarig för en fotbollsplan och jag försöke kontra med min pappa
säljer stekpannor eller min morsa är lärare..buuu sa ungarna...buu...
 nu ska jag söka upp alla dessa barndomsvänner och säga att en i
mitt lag är typ bäst i världen i fotboll. Ska vi se om de tjatar om att de
 kan få gratis choklad eller upplyst gräsplan på kvällstid. VAD SÄGER
NI NU DÅ SKITUNGAR? EN I MITT LAG ÄR TOPP 10 I VÄRLDEN I FOTBOLL!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0